We hebben kwaliteit, toegevoegde waarde, samenwerking, professionaliteit en kennis hoog in het vaandel staan. En we doen er alles aan om deze waardes binnen HuRis op een hoog peil te houden en te verbeteren.
Maar vinden onze klanten dit nu ook ….
Om dit goed in beeld te krijgen, hebben we de afgelopen periode onze klanten gevraagd onze dienstverlening te evalueren. De feedback van onze klanten gebruiken we om onze dienstverlening weer verder te verbeteren. Wat vooral opvalt is dat de cijfers weer zijn gestegen ten opzichte van bijvoorbeeld 3 jaar geleden. Daar zijn we trots op!
Gemiddeld zijn de cijfers op de evaluatiegebieden:
- Eindresultaat: 8,2
- Kennisniveau: 8,4
- Samenwerking: 8,8
En de reacties daarbij geven ook een beeld dat onze HuRis visie overkomt. Een greep hieruit:
- “Prijs-prestatieverhouding is zeer goed”
- “Deskundig, klantgericht, flexibel!”
- “De toegevoegde waarde is groot”
- “Prettige mensen, zonder uitzondering. Flexibel, eerlijk en duidelijk”
- “Veel kennis, en zeer bereid de kennis te delen”
- “Ik kan altijd op HuRis bouwen”
- “Voor elk probleem wordt een oplossing gevonden, en doorgevoerd”
- “De samenwerking is perfect”
- “Kunnen zich goed inleven in een situatie. Niet alleen technisch, maar ook functioneel en op procesniveau”
Zie ook https://huris.nl/klanten