Met onze Ticketing Manager voor SuccessFactors krijgt u een professionele Portal waar u tickets voor de medewerker en agenten kunt aanmaken en beheren. Medewerkers kunnen nu eenvoudig naar het portaal gaan waar ze alle relevante bestaande informatie in uw kennisbank kunnen zoeken en vinden. Een chatbot kan ze er doorheen loodsen en als ze het juiste antwoord niet vinden, doorsturen naar de juiste afdeling om hun ticket op te halen.
Binnen de Ticket Manager kunnen de verantwoordelijke afdelingen direct communiceren met de medewerker en relevante andere afdelingen om de vraag te beantwoorden of het probleem soepel op te lossen.
KENMERKEN EN VOORDELEN
- Portaal om tickets voor de medewerker en agenten aan te maken en te beheren
- Overzicht voor medewerker en supportafdeling over de status van alle tickets
- Prioriteiten, categorie en complexiteit aangeven
- Ondersteuning bij nevengesprekken met collega’s om een ticket af te handelen
- Ondersteuning voor meerdere ondersteuningsniveaus met behulp van een lagenmodel (eerste lijn, tweede lijn)
- Ondersteuning voor ticketafhandeling tussen afdelingen (bijv. HR/IT/Finance)
- Geschiedenis van de gesprekken en bijlagen beschikbaar voor medewerker en supportmedewerker
- Het berichtencentrum gebruiken om berichten uit te zenden naar betrokken partijen, inclusief e-mailmeldingen
- Chatbot
- Tickets dynamisch toewijzen op basis van verschillende gebruikersgroepen
- Bijlagen toevoegen, downloaden, opslaan en bekijken
- Kennisbank als onderdeel van het contentmanagement in ons Employee experience portal
- Ook direct vanuit SuccessFactors te benaderen
- Volledig geïntegreerd met de werknemersgegevens uit SuccessFactors (definiëren van agenten en agentgroepen op basis van SF-gegevens, directe koppeling naar de werknemersprofielgegevens, etc.)
- Beschikbaar in meerdere talen
- En nog veel meer…