CEVA LOGISTICS​

CEVA Logistics is een mondiaal logistiek- en ketenbeheerbedrijf. CEVA ontwerpt, implementeert en voert complexe supply chain oplossingen op nationale, regionale en mondiale schaal voor ondernemeningen van iedere grootte.

CEVA Logistics heeft 110.000 medewerkers in dienst in meer dan 755 landen over de wereld, waarvan er 2800 in Nederland werkzaam zijn.

“CEVA wordt door SuccessFactors ondersteund in de groei die we doormaken door efficiënte digitalisering van voorheen handmatige processen.”

Sanne van Huussen

HR manager Center of Services
Regio HR manager tijdens SAP
SuccessFactors implementatie;
ontvanger en gebruiker 

Aanleiding en implementatie

Voor de implementatie van SuccessFactors als bronsysteem werd er gebruik gemaakt van ADP met SuccessFactors als consolidatiesysteem.

Er was beperkte Self Service, personeels-administratie werd grotendeels offline beheerd en was niet efficiënt. Dit was erg tijdrovend omdat er veel stappen nodig waren in de HR processen en zaken geregeld in beide systemen ingevoerd moesten worden.

Digital Digitaal beheer van data bespaart niet alleen tijd, maar biedt ook mogelijkheden

TRANSPARANTIE DOOR MIDDEL VAN MET WORKFLOW ONDERSTEUNDE PROCESSEN

Doordat SuccessFactors volledig workflow gebaseerd is, volgen stappen elkaar automatisch op zonder dat daar extra werk en invoer voor nodig is, en waarbij de datakwaliteit gegarandeerd blijft. Door de gecentraliseerde vastlegging is volledig transparant welke processen er lopen en in welke stap een proces zich bevindt.

EFFICIËNT BEHEER VAN DATA

Omdat de verwerking van data nu volledig digitaal gebeurt, zijn processen efficiënter geworden. Met automatische archivering van documenten en integratie van systemen en processen wordt veel tijd bespaard door zowel HR, management als de medewerker.

ONDERBOUWDE VOORSPELLINGEN MET VERBETERDE RAPPORTAGES

Door digitalisering is de kwaliteit van data verbeterd, en is de betrouwbaarheid en compliancy vergroot. De data zijn up-to-date, waardoor deze met de verbeterde rapportagemogelijkheden nu gebruikt wordt voor stuurinformatie door HR en management. Dit heeft het inzicht en de kwaliteit van de beslissingen sterk verbeterd.

VERBETERDE FEEDBACK STIMULEERT DE ONTWIKKELING

Het geven van feedback, zowel als het vragen van feedback is veel laagdrempeliger geworden. Het continue inzicht in doelen en prestaties vergemakkelijkt het geven van goede feedback, en medewerkers kunnen zelf digitaal feedback vragen. Op basis van de feedback en het verbeterde zelf inzicht kunnen medewerkers ontwikkelingsstappen voorstellen, mede op basis van het aanbod van (online) trainingen.

Meer informatie

Wilt u meer informatie over de mogelijkheden om SuccessFactors te implementeren, neem dan contact met ons op.

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat u de beste ervaring op onze website krijgt. Meer info