Het afgelopen jaar hebben we onze SuccessFactors Document Generator waarmee u eenvoudig brieven en contracten kunt genereren vanuit SuccessFactors bij 5 klanten in zowel binnen- als buitenland geïmplementeerd. Ook andere SuccessFactors producten, zoals de standaard interfaces, en de Office Guide zijn nu geïmplementeerd bij een eerste klant.
Daarnaast hebben we diverse andere producten gerealiseerd waarmee u nog beter of eenvoudiger uw processen in SuccessFactors kunt ondersteunen:
- De illness manager voor de ondersteuning van de Wet Verbetering Poortwachter
- De Expense manager voor de ondersteuning van het declaratieproces
- Standaard interfaces voor third party Payroll oplossingen, tijdregistratiesystemen, Concur en uw learning content
- De Office guide App waarmee u medewerkers en ruimtes gemakkelijk kunt vinden binnen uw gebouwen
- Een flexibele rapportagetool waarmee u gemakkelijk de juiste rapportages in Excel of via PowerBI beschikbaar kunt stellen
- Your Dashboards, waarmee uw standaard gewenste HR dashboards binnen SuccessFactors beschikbaar worden gesteld (ziekteverzuim, bezetting, etc.)
- De Import manager waarmee u decentraal gegevens in bulk gemakkelijk en gecontroleerd kunt laten uploaden binnen SuccessFactors
Op SAP-HCM hebben we ook enkele Fiori apps gerealiseerd, waaronder het ziekmelden en het declareren.
Daarnaast wordt onze mutatielogging op SAP-HCM bij de 10e klant geïnstalleerd. Hopelijk zal ook deze klant weer blij zijn met de overzichtelijke en gemakkelijke wijze waarop mutaties worden getoond, kunnen worden gecontroleerd en goedgekeurd.
Daarnaast hebben we dit jaar ook onze Payroll Checker waarmee u de volledige aansluiting van uw salarisrun op de vervolgstappen kunt controleren (betalingen, loonaangifte, journalisering) geïmplementeerd.
Heeft u vragen over onze producten of wilt u weten hoe we u verder zouden kunnen helpen, neem dan contact met ons op.