Enthousiaste reacties illness manager bij PostNL

PostNL is één van de eerste klanten die gekozen heeft voor onze SuccessFactors add-on op gebied van ziektebegeleiding. De Illness manager geeft gebruikers de mogelijkheid om ziektebegeleiding te sturen en te coördineren volgens Wet Poortwachter en de richtlijnen van de organisatie. Alle activiteiten kunnen door de juiste betrokkenen worden uitgevoerd middels Self Service.

Na een implementatie van 10 weken, waarbij de illness manager werd geconfigureerd volgens de PostNL processen, was het begin deze maand tijd voor de acceptatietesten. Leidinggevenden en HR adviseurs van verschillende divisies werden uitgenodigd en verdeeld over een aantal sessies. Ze mochten zelf ‘achter de knoppen’ en de add-on beoordelen.

Bij deze delen we graag enkele citaten die we als terugkoppeling ontvingen aan het einde van de sessies. We zijn zeer blij met deze enthousiaste reacties!

  • ‘Gebruiksvriendelijk, beter dan het vorige systeem, erg intuïtief’
  • ‘We gaan echt tijd besparen met deze veranderingen’
  • ‘Heel blij, eenvoudiger, sneller, overzichtelijker, enthousiast!’
  • ‘Geen workshop nodig voor de implementatie, prima aan elkaar uit te leggen’ 

 

ziek-en-herstel-postnlziek-en-herstel-postnl-2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share on linkedin
Share on twitter
Share on facebook

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

Zoeken

Archief

Archief

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat u de beste ervaring op onze website krijgt. Meer info