Ga naar de inhoud
  • SuccessFactors
    • SuccessFactors – SAP Cloud Suite
    • International Scale-Up HR Package
    • HR Growth Package
  • Onze dienstverlening
    • Implementaties
    • Extensies
    • Support
    • Payroll Services
  • Onze klanten
    • Onze klanten
    • Klantverhalen
  • Over HuRis
    • Onze organisatie
    • Werken bij
    • Onze rol in de maatschappij
    • Nieuws
  • Contact
  • Engels
  • SuccessFactors
    • SuccessFactors – SAP Cloud Suite
    • International Scale-Up HR Package
    • HR Growth Package
  • Onze dienstverlening
    • Implementaties
    • Extensies
    • Support
    • Payroll Services
  • Onze klanten
    • Onze klanten
    • Klantverhalen
  • Over HuRis
    • Onze organisatie
    • Werken bij
    • Onze rol in de maatschappij
    • Nieuws
  • Contact
  • Engels

SuccessFactors H2-2025 Release 

Ontdek de belangrijkste verbeteringen in de 2H 2025 SAP SuccessFactors-release, met betere gebruikservaring, belangrijke updates en ons advies voor overgang naar de nieuwste Homepage en

Lees meer...

Klassiek project, Agile organisatie: hoe je grip houdt bij een HR-implementatie zoals SAP SuccessFactors

Het implementeren van een nieuw HR-systeem zoals SAP SuccessFactors is een klassiek project: duidelijke scope, vaste oplevermomenten, mijlpalen en een heldere eindverantwoordelijkheid. Steeds vaker voeren

Lees meer...

HR-processen automatiseren? Ontdek onze HuRis Process Manager

Veel organisaties hebben de uitdaging om hun (HR) processen te automatiseren . Denk aan functiewijzigingen, (speciale) verlofaanvragen, of aspecten van onboarding. Heel veel kan ondersteund

Lees meer...

Een transformatie naar een skills gebaseerde organisatie vergt een hoop skills

Het is geen verrassing dat er vanuit SAP SuccessFactors wordt gestuurd naar een skills gebaseerde organisatie. Veel van de modules, waaronder Performance & Goals, Recruitment

Lees meer...

SAP BTP Neo Sunset in 2028: Wat u moet weten en hoe u zich kunt voorbereiden

SAP heeft officieel aangekondigd dat de Neo-omgeving van het Business Technology Platform (BTP) per 31 december 2028 niet langer beschikbaar zal zijn. Als jouw organisatie

Lees meer...

AI in HR: Van Hype naar Praktijk

Stel je voor: je bent HR-manager en je moet een specialist vinden voor een cruciale functie. Vroeger betekende dit piekeren over een juiste vacaturetekst, een

Lees meer...
« Vorige Pagina1 Pagina2 Pagina3 Pagina4 Pagina5 Volgende »
Wij zijn een HR Consultancy organisatie, die zich volledig richt op het snijvlak van HR processen en ICT. In 1998 is HuRis opgericht met als doel om kwalitatief hoogwaardige consultancy te leveren en projecten boven verwachting en binnen budget uit te voeren. Wij geloven erin dat een goede kwaliteit van dienstverlening voorwaarde is voor een motiverende en inspirerende organisatie, lange termijn relaties met klanten, medewerkers en partners, en zodoende voor een stabiel en gezond bedrijf.
 

Snelle navigatie

  • SuccessFactors
  • ISU HR PACKAGE
  • Implementaties
  • Support
  • Payroll Services
  • Onze klanten
  • Onze organisatie
  • Vacatures
  • Onze rol in de maatschappij
  • Nieuws
  • HuRis Support systeem
  • Contact

Contact­gegevens

  • Tel algemeen NL: +31 345 544 685
  • Tel algemeen BE: +32 3 844 26 05
  • Tel support: +31 6 30 40 50 30
  • E-mail: info@huris.nl

Postadres:
Postbus 68
4100 AB Culemborg
Nederland

Kantooradres Nederland:
Veerweg 2a
4101 AK Culemborg
Nederland

Kantooradres België:
Satenrozen 10
2550 Kontich
België

Bankgegevens:
NL90 RABO 0104 9917 20
t.n.v. HuRis B.V. Culemborg

Overig:
Kvk nr: 17107641
BTW nr: 8070.23.310.B.01

  • ICT Terms of Delivery
  • General Terms and Conditions for Huris Cloud services
  • HuRis Cloud Service Policy
  • Cookiebeleid
  • Privacyverklaring
© 2025 HuRis
HuRis
Beheer toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
  • Beheer opties
  • Beheer diensten
  • Beheer {vendor_count} leveranciers
  • Lees meer over deze doeleinden
Voorkeuren beheren
  • {title}
  • {title}
  • {title}