De afhankelijkheid van uw HR systeem wordt door integratie tussen verschillende systemen, Self Service en Payroll alsmaar groter. Uw organisatie stelt hogere eisen aan beheer terwijl de uitvoering tegelijk complexer wordt. HuRis kan u hier bij helpen.
Meldingen afgelopen jaar
Opgeloste meldingen binnen afgesproken tijd
Open meldingen dit moment
Klanten support
Waarom Huris?
HuRis heeft verregaande kennis en ervaring met alle modules van SuccessFactors, SAP Payroll en alle onderdelen van SAP-HCM. We kunnen snel beschikken over de juiste expertise waardoor we direct toegevoegde waarde kunnen leveren.
We kunnen u niet alleen helpen met het beheren van uw huidige functionaliteit, maar ook met het optimaliseren en uitbreiden van het gebruik van SAP SuccessFactors.
Wij zorgen voor een flexibele ondersteuning van uw vraag, op het juiste moment en met de juiste kennis en ervaring.
Hoe werkt Huris support
Ons HuRis Support Team is het centrale aanspreekpunt voor alle operationele zaken. Dit HuRis Support Team is op werkdagen bereikbaar voor al uw changes, incidenten en vragen aangaande uw SAP SuccessFactors, SAP-HCM systeem of één van onze HuRis producten.
Via ons online ticketsysteem, de HuRis Support Portal, kunt u uw verzoek of melding bij ons indienen en de status en voortgang van uw meldingen volgen. U dient hiervoor een account in ons ticketsysteem te hebben. Neem contact op als u een account en ondersteuning van ons wil.
Als aanvulling op het standaard support kunnen we u ook ondersteunen met Release Management. Bij elke SuccessFactors release informeren we u in een workshop over de wijzigingen in SuccessFactors die voor u interessant zijn, en adviseren we u welke wijzigingen door te voeren in uw systeem.