We hebben kwaliteit, toegevoegde waarde, samenwerking, professionaliteit en kennis hoog in het vaandel staan. En we doen er alles aan om deze waardes binnen HuRis op peil te houden en te verbeteren.
Maar merken onze klanten dit nu ook ….
Om dit goed in beeld te krijgen, hebben we de afgelopen periode aan onze klanten gevraagd onze dienstverlening te evalueren. De feedback van onze klanten gebruiken we om onze dienstverlening weer verder te verbeteren.
Met de resultaten van een 20-tal evaluatieformulieren viel ons op dat onze inspanningen om kwalitatief goede dienstverlening met een heel eigen gezicht te leveren bij onze klanten duidelijk overkomt.
De cijfers waren al erg goed! Daar zijn we trots op!
85% van de gegeven cijfers bestaat uit een 8, 9 of zelfs een 10!
Gemiddeld zijn de cijfers op de evaluatiegebieden:
- Eindresultaat: 8,0
- Kennisniveau: 8,3
- Samenwerking: 8,7
En de reacties daarbij geven ook een beeld dat onze HuRis visie overkomt. Een greep hieruit:
- “Welke vraag we ook hebben, HuRis kan ons helpen”
- “De toegevoegde waarde is groot”
- “Veel kennis, en zeer bereid de kennis te delen”
- “Ik kan altijd op HuRis bouwen”
- “Voor elk probleem wordt een oplossing geveonden, en doorgevoerd”
- “De samenwerking is perfect”
- “Kunnen zich goed inleven in een situatie. Niet alleen technisch, maar ook functioneel en op procesniveau”
Deze goede resultaten scheppen wel verwachtingen voor de toekomst. Verwachtingen die we voor al onze klanten willen blijven waarmaken.
Wilt u ook zo samenwerken met uw SAP-HCM en SuccessFactors partner, kom dan langs op het VNSG-congres of neem contact met ons op.