Our organization

We are an HR consulting organization that focuses exclusively on the intersection of HR processes and IT. We concentrate on supporting HR processes with SAP SuccessFactors for the purpose of helping organizations to optimize and automate their HR processes.

In 1998 HuRis was founded with the intention of providing high quality consultancy and projects beyond expectations and executing projects within the allotted budget. We believe that a good quality of service is a requirement for a motivating and inspiring organization, long-term relationships with customers, employees and partners, and thus for a stable and healthy company.

YOUR ADVANTAGES

OUR MANAGEMENT TEAM

Anne

Anne Zijlmans

Functie: SAP SuccessFactors Consultant
Telefoon: + 31 6 17 77 58 12 (alleen voor potentiële HuRianen, niet voor headhunters)

"Een toffe werkplek met veel flexibilitieit, fijne collega’s en uitdagende projecten"

Wat houdt je werk precies in en hoe ziet een werkdag eruit?

Als consultant ondersteun ik op dit moment diverse (internationale) klanten op hun SAP SuccessFactors systeem. Dit doe ik met name op de onderdelen Employee Central, Compensation & Variable Pay, en Performance & Goals. Deze onderdelen zijn heel verschillend van elkaar maar ondersteunen elkaar ook met name door het uitwisselen van data.

Ik begin altijd met een cappuccino en het doorlezen van mijn mail. Aan de hand hiervan ga ik aan de slag en heb ik dagelijks meetings met diverse klanten over lopende support tickets, de planning van een project of inhoudelijke configuratie. Ook workshops geven kan onderdeel zijn van de dag.

Vaak maak ik aan het begin van de week een to-do lijst en werk ik hieraan gedurende de week. Dit doe ik om ervoor te zorgen dat ik die week écht een aantal punten afrond. Als consultant ziet namelijk geen dag er hetzelfde uit en kun je je dag en week eigenlijk helemaal niet plannen. Ook al denk je namelijk soms te weten hoe een dag gaat lopen, kan dat zomaar omgegooid worden door één telefoontje van een klant. Geen dag is dus hetzelfde, maar dat maakt het werk juist heel leuk en uitdagend.

Wat vind je het leukste aan dit werk?

De diversiteit aan klanten en projecten vind ik heel leuk. Zo heb ik soms heel de dag door een verschillende pet op omdat ik moet schakelen tussen vijf klanten. Hierdoor moet ik van tijd tot tijd echt goed plannen om al deze projecten langs elkaar te laten lopen. Ik haal hier ontzettend veel energie uit. Helemaal om samen met de klant naar oplossingen te zoeken of in gesprek te gaan over bepaalde onderwerpen en dit daarna zelf door te kunnen voeren en configureren in hun systeem.

Daarnaast is er de vrijheid om overal te werken waar (en wanneer) je maar wilt. Zo kan dat lekker vanuit huis, maar ook op ons gezellige kantoor in Culemborg of bij de klant! Ook dit draagt bij aan de flexibiliteit, wat het uitdagend en leuk maakt.

Wat is HuRis voor werkgever?

HuRis is een fijn bedrijf om voor te werken. Alles is bespreekbaar. Zo mag je altijd je wensen aangeven, wordt er in oplossingen gedacht als je ergens vast zit, en is er ook zeker ruimte om kennis en gezelligheid te delen met collega’s. Er wordt niet alleen gekeken naar waar jij goed in bent maar ook waar je blij van wordt en energie uithaalt. Deze aanpak resulteert in een langetermijn relatie tussen werkgever en werknemer en zorgt tevens voor een ontspannen en gezellige sfeer op de werkvloer.

< Terug naar overzichtpagina

Stephan-edit

Stephan Luijbregts

Functie: SAP SuccessFactors Consultant
Telefoon: + 31 6 13 59 98 95 (alleen voor potentiële HuRianen, niet voor headhunters)

"Ik werk inmiddels ruim 10 jaar voor HuRis en denk echt dat HuRis uniek is als werkgever"

Waar ben je werkgerelateerd het meest trots op?

Het meest trots ben ik op het feit dat we het als team altijd voor elkaar krijgen om uitdagende en complexe projecten tot een succesvol einde te brengen. Klanten waarderen dit ook op deze manier. Vaak zijn onze eigen producten ook onderdeel van deze implementaties. Dit maakt ons niet alleen tot een succesvolle implementatiepartner maar ook tot één van de koplopers als het gaat om productontwikkeling op het gebied van SAP SuccessFactors.

Wat is HuRis voor werkgever?

Ik werk inmiddels ruim 10 jaar voor HuRis en denk echt dat HuRis uniek is als werkgever. Doordat het een kleine organisatie is met korte lijntjes en weinig hiërarchie is er oog voor de medewerkers. Dat uit zich o.a. in het stellen van de ogenschijnlijk simpele vraag “Hoe gaat het met je? “ waarbij altijd oog is voor de privé situatie en ruimte is voor de invulling over hoe jij je rol ziet binnen de organisatie. Initiatieven zoals het geluksbudget dragen bij aan het welzijn van de medewerker.

Doordat we een kleine club zijn weet ik dat ik altijd iemand kan bellen als ik een vraag heb of ergens niet uit kom en dat mijn collega’s bereid zijn om mee te denken en te helpen. Op de maandelijkse HuRisdagen komen we als collega’s samen om op een leuke en informele manier kennis met elkaar te delen. Dat is niet alleen belangrijk om op de hoogte te blijven van alle laatste ontwikkelingen in ons vakgebied maar ook om te begrijpen waar je collega’s mee bezig zijn.

Tot slot vind ik het mooi dat HuRis ook maatschappelijk betrokken is. Acties zoals de jaarlijkse kerstkaartenactie, lokale sponsoring en oog voor duurzaamheid benadrukken voor mij het sociale karakter dat je als medewerker ervaart en wat HuRis op deze manier ook naar buiten uitstraalt.

Wat zijn de positieve (en negatieve) kanten van consultancy?

Als consultant heb ik een leuk en afwisselend vak waarbij ik tal van taken op me neem en veel verschillende organisaties help in de diverse vraagstukken die ze hebben. De ene dag ben ik bezig met het oplossen van een support ticket voor een klant terwijl ik op een andere dag binnen een project meedenk in een complex vraagstuk waarbij ik de klant help om de processen, SAP SuccessFactors en integraties op een optimale wijze te gebruiken. Door mijn expertise en ervaring kan ik daarbij een organisatie ook helpen met sturen en richting geven en als je vervolgens ziet dat jouw oplossing en eindresultaat de klant heeft geholpen dan geeft dat voldoening en merk je ook de waardering vanuit de klant.

Mede door deze afwisseling ,de dynamiek en diversiteit kan het soms ook wel hectisch zijn. Plannen is daarom een belangrijk onderdeel van mijn werkzaamheden. Vooral tijdens belangrijke fases in een project zijn er momenten dat het druk is. Gelukkig is er binnen HuRis aandacht voor een juiste verhouding tussen privé en werk en wordt er altijd naar oplossingen gezocht indien je signaleert dat het misschien iets té druk is. Collega’s zijn altijd bereid om je te ontlasten waar dat kan.

Hoewel thuiswerken steeds meer als normaal wordt gezien moet je als consultant wel bereid zijn om ook op locatie te werken. Dat is heel erg leuk omdat je bij verschillende organisaties werkzaam bent en zo ook verschillende bedrijfsculturen te zien krijgt, echt contact hebt met de mensen met wie je samenwerkt en ook ziet en voelt wat er binnen een organisatie speelt. Soms moet je daar wel lange afstanden voor afleggen en/of in een hotel overnachten.

< Terug naar overzichtpagina

Ahmed

Ahmed Eriyani

Functie: SAP SuccessFactors Consultant
Telefoon: + 31 6 20 20 28 26 (alleen voor potentiële HuRianen, niet voor headhunters)

“Uitdagend werk met veel afwisseling en vrijheid”

Wat houdt je werk precies in?

Als SuccessFactors consultant ondersteun, adviseer en richt ik SAP SuccessFactors in voor verschillende klanten. Bij de implementatie van SAP SuccessFactors bij een klant begint het project meestal met het inzichtelijk krijgen van de processen en de wensen en eisen van de klant. Dit gebeurt door samen met de klant workshops te houden. Daar probeer ik een goed beeld te krijgen van de huidige situatie bij de klant. In deze workshops laten we met verschillende demo’s ook zien wat de standaardinrichting is op basis van onze ervaring bij verschillende klanten. De wensen en eisen van de klant vertaal ik dan naar inrichtingsmogelijkheden in het systeem. Dit komt uiteindelijk in zogenoemde ‘workbooks’ die de vastlegging zijn van de besproken systeeminrichting. Dan gaan we het systeem inrichten. Het inrichten van SuccessFactors is overigens meer instellen van parameters en velden dan echt programmeren. Na het inrichten gaat de klant SAP SuccessFactors testen, daarin ondersteun ik en los ik eventuele incidenten op. Ook geef ik trainingen aan de klant hoe ze SAP SuccessFactors moeten gebruiken als eindgebruikers en aan beheerders hoe ze het systeem moeten onderhouden. Na livegang zie je uiteindelijk ook daadwerkelijk de toegevoegde waarde voor de klant.

Wat vind je het leukste aan dit werk?

Het leukste aan het werk vind ik de veelzijdigheid. In een project ben je meestal betrokken van begin tot eind. Je doorloopt verschillende stadia van de implementatie; van kennismaking en workshops met de klant tot aan het support na livegang. Daarnaast is elke klant uniek en ziet een implementatie van dezelfde module binnen SuccessFactors er nooit hetzelfde uit. Al met al genoeg uitdagingen!

Wat is HuRis voor werkgever?

HuRis een klein informeel bedrijf waarin iedereen elkaar goed kent en de lijntjes kort zijn. Zo is er een prettige werksfeer en is er voldoende ondersteuning waar dat nodig is. Er is ook genoeg ruimte om zelf je werk in te delen binnen de grote kaders van het project. Als je een vraag hebt dan zijn collega’s altijd bereid om mee te denken en te ondersteunen. Heb je ambities op een andere vlak binnen HuRis dan wordt er meegedacht en bekeken hoe dit eventueel vormgegeven kan worden. HuRis hecht veel waarde aan ontwikkeling van de medewerkers. Zo is er om de 6 weken een volledig dag waarin we bij elkaar komen voor kennisdeling maar ook leuke gezamenlijke activiteiten. Op persoonlijk vlak draagt HuRis ook een steentje bij door een geluksbudget en een sponsorbudget dat je naar eigen inzicht kan inzetten.

< Terug naar overzichtpagina

Sanne

Sanne de Schipper

Functie: Project Manager
Telefoon: + 31 6 10 80 46 54 (alleen voor potentiële HuRianen, niet voor headhunters)

Wat houdt je werk precies in en hoe ziet een werkdag eruit?

Als projectleider werk ik samen met consultants aan de implementatie van SAP SuccessFactors bij klanten. Dit kunnen kleine projecten zijn met één andere collega of grotere projecten waar we met een heel team voor de klant werken.

Ik zie mijn rol als faciliterend aan het projectteam, ik zorg er graag voor dat de leden van het projectteam kunnen focussen op waar zij goed in zijn en daar ook alle middelen voor hebben. Ik zorg ervoor dat alle randzaken geregeld worden; van het uitwerken van planningen of draaiboek tot het opvolgen van afspraken en het 'chasen' van mensen. Daarnaast ben ik samen met de projectmanager van de klant verantwoordelijk voor de scope, planning en het budget van het project. Dit houdt in dat ik ervoor zorg dat de juiste HuRis collega op het juiste moment ingezet wordt, weet wat hij of zij moet doen en wie hun counterpart is aan de kant van de klant.

Een groot onderdeel van mijn werk is het vooruit kijken, niet alleen om zo te kunnen bepalen of we de planning gaan halen, maar ook om ervoor te zorgen dat iedereen klaar is voor de volgende stappen in het project. Mijn werkdag begint dan ook vaak met een status update call, waar we met het projectteam de laatste status doorspreken. Daarna, onder het genot van mijn cornflakes, werk ik mijn documentatie bij, kijk ik waar we staan in de planning en werk ik mijn budgetten bij. Daarnaast heb ik reguliere afstemmomenten met de klant en acteren we op de openstaande issues of bereiden we andere afspraken voor.

Wat vind je het leukste aan dit werk?

Het leukste aan mijn werk vind ik de afwisseling. Niet alleen werken we voor verschillende klanten aan verschillende projecten, maar elke klant heeft ook andere behoeftes en uitdagingen. Als projectmanager probeer je natuurlijk een project zo goed mogelijk, volgens plan, te laten verlopen. Maar dingen gaan niet altijd volgens plan en stiekem vind ik dat wel het leukste aan mijn werk, het snelle schakelen om samen met anderen tot oplossingen te komen om zo toch een project binnen de tijdslijnen en het budget af te ronden.

Daarnaast vind ik het fijn om een bepaalde structuur aan te brengen (en af en toe wat orde in de chaos te scheppen) om zo duidelijkheid te creëren en de communicatie te bevorderen. Een project doe je nooit alleen en om dat samen met een heel team te mogen doen (zowel vanuit HuRis als vanuit de klant) is waarvoor ik elke dag met plezier naar m’n werk ga.

Wat is HuRis voor werkgever?

Ik heb het heel erg naar mijn zin bij HuRis en vind het een erg prettige werkgever. Het is een overzichtelijke organisatie (45 medewerkers) waar de lijntjes kort zijn en de basis open communicatie en vertrouwen is. Er is veel aandacht voor de medewerkers en er wordt ook echt naar het individu gekeken. Daarnaast wordt het welzijn van de medewerker ook echt gestimuleerd en voorop gezet, zoals bijvoorbeeld door het geluksbudget.

Door de open cultuur is alles te bespreken en voel je als medewerker ook de ruimte om dingen te delen of aan te kaarten. Daarnaast stimuleert het ook de onderlinge samenwerking tussen de collega’s, omdat ik weet dat ik elke collega kan bellen en dat ze me dan altijd zullen helpen met mijn vraag of probleem!

< Terug naar overzichtpagina

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. More info