SuccessFactors Employee Central is een ‘state of the art’ Cloud HR systeem waarmee u eenvoudig en gebruikersvriendelijk al uw administratieve HR processen kunt automatiseren en ondersteunen. Echter zijn er binnen u systeemlandschap ook andere systemen die gebruik willen maken van deze HR gegevens. En daarnaast zijn er mogelijk ook externe organisaties die uw HR gegevens willen gebruiken om hun (HR) dienstverlening voor u te kunnen uitvoeren.
SuccessFactors biedt u de mogelijkheid om door middel van API’s (WebServices) te kunnen communiceren met andere systemen. Dit met als doel gegevens vanuit SuccessFactors te versturen naar het andere systeem of met als doel op basis van de gegevens uit het andere systeem aanpassingen binnen SuccessFactors door te voeren.
Met deze communicatiemogelijkheden hebben we een generieke interface ten behoeve van Time and Attendance systemen, en een generieke interface voor Payroll systemen ontwikkeld. Deze generieke interfaces zijn nu toegepast voor een interface naar Time and Attendance systeem Storeforce, en een interface naar HR21 (Payroll systeem van een klant in HongKong). Deze laatste interface zal ook worden toegepast voor integratie van SuccessFactors Employee Central met Payroll systemen in andere landen.
Op dezelfde manier zullen we generieke interfaces ontwikkelen voor de koppelingen met Arbodiensten, Concur, Active Directory en andere systemen. Door de eenduidige werking van SuccessFactors Employee Central bij verschillende klanten zijn deze interfaces ook direct te implementeren bij andere organisaties.
Mocht u meer willen weten over deze of andere interfaces, neem dan contact met ons op.